2004-12-05 17:56:37羅支威爾

IVE-LWL_wince&kitty篇

唔知點解, 好想將你地兩個group埋一齊講..............
先講kitty先, kitty 幾好架, 唔會因為人地話佢而閙番人囉, 不過個次係我因為諗唔到講咩至會咁講姐, 請kitty姐唔好見怪.kitty佢好鬼鍾意boyz同三宅健架,最鍾意當然係子華, 所以有時問佢野都會問關於子華既問題.不過當然唔係咁多.查實我同佢識左兩年, 第一年可能真係比較同珊姐, cathy佢地一齊, 咁就比較少同你地傾計, 到了第二年, 因為上mok sir堂你地個個都坐我隔離.所以傾計既機會大左好多好多.而kitty我覺得佢會成日問我一些與上堂無關的東西.好似問我有無gf咁?!但係我俾佢既答案係...........佢就話我點解咁認真既, 佢只係叫我答有定無咁就得喎...但係我覺得答左無咩所謂既, 我人有老, 錢又無..邊會有人肯...
最後問一句, 點解你同sammy真係fd過打band既?!
wince...........wince第一次見佢好似好怪咁, 因為似一個人就係gloria,最初以為你地兩個係姐妹添.哈哈.雖然正式來講今年先至識, 但係實際上係上年都已經識左, 都係多得你地. 最記得有一次03年非典肺既時候, 去到mtr 行去kcr, 個個帶口罩, 個陣見到你.當時我係唔知你係邊個, 但係又好面善咁.感覺就好攪笑.又唔知點稱呼好, 所以最後都無叫你.哈哈......仲有呀, 我覺得你同你屋企人既關係好到不得了架我覺得.時不時都會去下邊度咁邊度咁.有幾多個家長可以咁樣帶自己的仔女去旅行至得架...
講番點解要你地兩個group埋呢, 因為你地都做/做過同一間補習社囉.同埋睇得出你地兩個都喜愛小朋友.我雖然都有象棋班, 不過我為左錢......況且, 照顧小朋友係一件我覺得我自己要30歲之後才做到既事囉.好佩服你地.