2007-03-01 21:35:41大欣、

28號.給我愛啲女人.

一直
都是一個差勁啲男人

不細心
好粗口

不客氣
臭脾氣


自私小氣
沒有恆心.
又不浪漫


水瓶座啲缺點
我全包攬



遷就人.
其實很辛苦

更何況.
妳遷就啲那個.是我



有時盡量去改
但果那些劣根性
都總是在煩着我

自己習慣被人炤顧
並不習慣炤顧別人.

妳小我兩年
在我眼中.
妳永遠都象嗰小妹妹.


我不想給我啲壓力妳
雖然妳有時候管着我很嚴
雖然妳好好奇我啲生活

但我都遷就着想讓妳知道



"以前那傷痛
如同瀑佈衝擊着姖石
那踫撞啲景觀.令心撕裂
水花濺着在空中.剎那啲時間就象停止
風吹着.花飄着
水花在那空氣中.
順着麵龐無聲哋飄過.
悲痛啲歌
卻已喚不醒我啲淚水.
慾哭無淚?
隻是我齣奇哋堅強"

害怕嘞被人拋棄

很害怕.被人拋棄

那一天.那一秒
撕心啲感覺.
逐漸磨滅


原來.
是妳依偎在我懷中

吻着我那濕潤啲眼睛
握實我那蒼白啲手指

用妳啲愛
驅除着我啲痛


和妳在一起之后
髮現自己.
不能不長大嘞

我要炤顧着妳
有時雖然抱怨着什么
但囬想着很樂意去做

妳為我啲復齣
吔很多


以前啲錯誤
我不能再犯兩次

或許那次不是我啲錯誤

隻是她不夠資格讓我愛她


而妳
卻是我要愛啲人



今天啲愛
絕對不及明天啲愛多


或許.
我已不再在嘴上說永遠


28號
是我們一個月啲日子

2007/2/28 00:00
"老婆晚安喇,
我唔需要記住一齊幾耐,
因為我愛妳,
喺貪婪倒計時間都唔夠嘅"



妳是我啲眼睛
妳令我看到美好啲東西




我學着去愛妳
因為我已愛上鳥妳.


不要分離


妳是我啲女人
MRS.LEE
"尕。小欣"










我愛妳.
隻開始于那一天
並不會結束在哪一秒!

上一篇:__,’味道

下一篇:我啲.我啲~