2004-06-09 04:30:20虹虹

超級無敵勁爆開心

尋晚十二點幾訓,訓到今朝十一點,呵呵,好野
好難得訓到咁耐,不過訓完周身骨痛,估唔到十六歲就成個婆婆咁><"
個樣終於都唔再殘喇,yeah~!

起身搞掂晒所有野就約左小利o係兆康西鐵站等,
首先係搭輕鐵去建生啦,去左小肥做野間舖頭到食飯,哈哈
探班~(今次第一次去建生呢!小利,我搭過一次知點黎架喇,
下次唔使黎接我了^^thz)食完野都兩點幾喇,
因為五點九我要去元朗間盧幹庭到考oral呀,
所以又搭輕鐵去元朗間金禾到打機,唔係剩係荃灣先有金禾架,哈哈
之後周圍兜下,又打左幾舖機,話咁快到左五點幾喇,
開心既時間真係過得特別快,then搭的士去間學校啦~
(好多謝你陪我去間學校同埋帶我周圍玩呀~^^)

5:45~7:45 oral~我係尾二o個組><"等死人喇,
去到仲見到HCY既豬神,哈哈,都定D!
role play 過得去啦,group discussion得三個人一組咋,
兩女一男,個男仔幾掂丫,佢講多我少少野,但係個女仔就…
問佢有冇意見:no!問佢同唔同意:no!全部都係答no,
根住乜都冇講過…滴晒汗呀…唔知合唔合格呢…唔理喇,
好過學校就得啦~哈哈!終於真真正正考晒試喇,開心~
考完試落到樓下諗住問個校工點搭西鐵啦,
諗住去小利做野間舖到食飯飯,點知殺出個MISS出黎話帶我路,
呵呵,真係好人呀!之後一齊行左段路,仲有傾計添~^^搞笑
最後佢仲教左我去搭輕鐵,可以一程車搭去建生喇!呵呵
我自己終於識搭輕鐵喇!屯門人,YEAH!

八點幾去到搵小利啦,食飯飯,餵到我好飽,哈哈
間舖d人幾好丫,哈哈,幾搞笑!坐坐坐坐坐,
十點小肥放工黎左呀,哈哈,唔使咁悶喇,
小利又要做野,有人同我串下咀喇~哈哈哈!識到佢地兩個真係幾開心架
仲見到羅敏莊拖住條仔添呀!搞笑囉~佢真人好鬼瘦!
小利佢地今晚約左人飲酒(海豚吧?),而我又唔想返屋企,
所以o係間舖到等到十二點幾,(有耐性)等佢地收晒工,一齊玩喇!
有十一個人呀,都算多~^^哈哈,三點幾小利送我返屋企喇~
今日成日都咁開心,呵呵呵呵呵,真係要多謝你啦!

約左星期四同小肥同小利打badminton呀,
希望天氣好啦~!機會難逢呀!
P.S.(我會好好咁keep住你摺俾我個心架喇,哈哈!死都唔會用^^)