2006-04-05 12:17:08sayuki

W-inds.的大碟「THANK」!!!

去了一間cafe吃意粉.
六個女孩,
「敏,琪,婷,Belle,u....我」
我們繼續一些好cafe,
但一定要吃飽我!!

連續第2天去2%,
余叫我陪他去買衫,
去到元朗2%竟然冇男裝,
鈞揚你真決絕!!
我們再去了屯門.
我真係覺得好奇怪,
為何我們每一次也遲了下車???

去到屯門2%.
竟只得一件只有細碼,
余你太瘦吧!!
多謝你信得過我的眼光!!

過了不久.
Apple,ling.ling fd,華
過來找我們,
今天他們返了大陸,
我也很想,但冇奈我回鄉証已過期了,
天啊!!為什麼你要這樣對我!!

今天我非非常常地開心,
余買了w-inds.的大碟「THANK」送給我!!
承惠$160大元.
那是通常盤來的!
通常盤送了一張咭,
好像港板會送野呢!!
今次封面只能說一句,
「極之華麗,極之酷!」
有點貴,但我很喜歡!!!