2004-10-12 02:13:45sashimi

值得上學的星期一

今天又是ethucs堂聽talk我日子
上次一那個姐姐講的alk
我覺得真的不太好呀
最不好就是那個姐姐的態度和語氣

今次是一個哥哥
淨係見到佢個樣我已經知道佢係一個好人
因為佢個笑容真係好親切
佢講左好多佢做野or人地做野會遇到的ethics問題

呢d先叫做係講talk

跟住去左拉記做eng lit功課
嘩 真係快呀
一個鐘就攪掂 仲打埋呀
而且仲有時間溫account

跟住就上司徒堂
次次上佢堂時間都過得好快
都幾鐘意上佢堂架
佢講野都幾得意
當你就黎覺得好悶時
佢就會講d好笑野
今日就講左邊個國家既人用化妝品最多
(答案係日本)
佢仲話自己同過好多國家既女仔拍拖
所以咁清楚
我估呀sir都係吹下水

之後我用極速返屯門
因為我好想同個姊妹慶祝生日


雖然人少少
雖然唔係正日
雖然無浪漫既環境

不過我知有主為你開香檳
有天使唱歌跳舞啦
係天上已經好熱鬧啦