2008-05-26 19:01:40`粉

5.26












HOHO
由於今日唔洗上班拉
然后由於我同xx心情都不是太佳拉
然后我又要過去幫xx整xx囖哦
所以今日喺好鬼早咁起床拉
9點幾就走咗出去
個天真喺玩我拉
岀門口明明落雨噶嘛
米着拖囖.攞咗遮
點知行岀小區5分鐘都冇
停咗拉.我又上咗車拉!
好白癡啊!冇落雨仲攞長遮先様衰啊
歸家就唔要你拉.掉你喺xx屋企先拉









可怕
什么都可怕
(除咗xx)哈哈..自己知道拉
所以對任何嘢都又恐惧感.冇信心噶拉!
xxx嘅留言.放心拉!
我冇事啊!所以你唔洗擔心我噶
如果有大件事.我頂唔順嘅時候
我會留言俾你噶拉
其他朋友都喺啊
我冇事啊.所以唔好再問我咩事拉.冇事發生啊!
隻喺我自己任性.臭脾氣發作咋
過幾日我就會好噶拉.









xxx.我輸拉!
輸了就輸了!
冇辦法拉...
我喺人來噶.所以~~
HOHO!口不對心牙!

上一篇:NONO

下一篇:5.27