2004-02-20 00:58:20sanman

2件小事

2單野,講jor比yee同欣聽la...咁都要講埋比你聽,2單野都係出自我朋友gai~~~

1)話說前幾日我諗住買果件nike粉紅polo恤比你gai時候(我睇 "真3" 比 "上鏡3" 個型係好好多ga),就打比catalouge條友叫佢幫我買la, 佢話"聽日公司春茗"wor, 4點鐘全線catalouge都收鋪gala, 你要尼就4點前尼la."講到lei度,佢語氣突然變得激動,"低B ga! 公司每人比塊布我地叫我地整件3去著wor!"我聽到︰"下,邊個諗埋d咁gai野r-___________-......"佢開始失控︰"on 撚 cout ga! 我整o係隻公仔上面ja!"

2)我有個fd叫judy, 係兼職補習班教師,果日同佢同另1個fd o係茶餐廳,佢話︰"隔離班房個miss好乞人憎ga, 個個都唔鍾意佢,有1日我果班有個學生掟jor個臭屁袋過隔離班房,然後爆炸wor!"(我狂笑)佢繼續︰"跟住隔離班個miss過尼追究,問我係邊個學生做ga la, 我梗係撐我d學生,話見唔到la。"我當時食梗蝦仁炒飯,平淡咁答1句︰"哦......"佢之後補充︰"其實個學生掟個袋之前係問過我ga。"
簡直令我為之噴飯。-_________________-