2005-05-14 00:30:12sakiko

不明白的事.太多了

2004年5月13日 星期五 晴天

又有一段時間無寫日記lu,其實唔係無野寫,而係唔想寫,但今天發生o在好多野.令我想寫下來

今天去了hofex的展覽,好多野睇,原本係同瑩瑩,Lily,Ruby,阿昇,阿立同阿南一齊行o既,但行行變o在我同Doris兩個人一齊行.但大家都行得好開心啦!!我地乜都試下,乜都睇下啦!!食o在好多野啦!!但如果可以唔洗返學校上tur,再行耐D就好啦!!

返到去,上完Tur,諗住搵Vicki傾分組的問題,但佢又唔起度,攪到勁煩啦!!初初諗住如果佢真係要我地form 10組,係想小珊,華華佢地自己出來form一組o架啦!!但當同Doris傾過後,咁對小珊同華華真係唔公平啦!!點解要犧牲佢地兩個o架嘛!唯有選擇抽籤,才是對大家最公平,不過,約o在Vicki下星期二返去再傾,希望佢肯俾我地9組人啦!

起分組的事上面,睇到好多野,原來人真係可以好自私o架啦!!包括自己都係啦!!唉...希望最終唔好攪到大家都唔開心啦!!今晚返麥子,唔太開心,唔知係自己精神唔好影響定乜啦!!討論到標竿人生D野時,感受唔太好啦!!唉...又開始唔想返啦!!我真係好懷念起微沙的日子啦!!起微沙,有乜唔開心都會同大家講,佢地俾到好大的support,鼓勵我,返團契真係好開心o架啦!!但呢家......有時我都會問神,點解要咁殘酷,往往起o個度開始建立了關係時,就要我離開,信仰呢條路真係唔好走啦!!好苦......開心時,你係比其他唔信的人更加開心,但痛苦,唔開心時,你比他們更苦

今晚業生日,都有去搵佢地,但個感覺又係唔太好啦!!唔知點解,呢家每次一大班人出來,俾我的感覺都唔太好,係我的問題定係乜呢?我都唔知,或許少D見面一排會好D啦!!

是我對自己太無自信,還是我對神無信心呢?原來沒有...從來都沒有...