2004-11-05 01:20:26城市獵人

CEPA

星期日超級開心,和小學同學一齊回浸大影畢業相,和一位有五年沒有見面的小學/中學同學相逢,感覺雖然有些陌生,但是大家都能坦承的有講有笑,就想起中學時候,你同我一齊俾隔離女校追的日子呢!同時間又在浸會意外地遇到一班中學同學,當然唔會放過一齊影相的機會啦!

星期一二三超級忙,就黎死....不過有妳的蛋糕,精神和體力回復了不少呢,妳要繼續努力喇!唔好半途而廢呢!

星期四,佳仔和兩個同事上我公司,我上司帶他們到廠房四維睇,可惜我果時十分忙所以行唔開,最後好在都有五分鐘的時間可以陪下你們傾下計,感覺好似怪怪的,可能我唔習慣有熟人在公司裡面啦,你已經是第二個同學因著公務而上我公司的了,我上次的反應是不停地笑,我想我今日的反應都是差不多.下午你立即fax報價給我了,可憐的只是加重我的工作量.都唔知道想唔想你中我們好!好煩唔想了.