2009-06-16 12:33:39傻婆

幸福...因為有你~~

之前老公過來..

我們在無意中...逛街..

因為一直都很想買衣服..

so...

最後...我們去了esprit...

 
hehe..

老公...果然跟我是很match呢..

因為我們看的..都是....一樣的東西..

hehe..

老公為我挑了一件衣服

剛好又是我喜歡的..

hehe..最後老公..就決定要送給我~~

唉...

當時真的很想哭

因為過了台灣...快三年啦..

每一次出去..

都是自己...挑..

自己付錢..

什麼都是一個人..

有時會有朋友陪.

可是那個感覺是不同的...

剛考完試..

就去了101...逛了一下下..

最後..

我真的..很想說..

我想買..roxy的帽子..

而且我看了一個...agnes b的...帽..不錯的..

好想買給你..

不知道為什麼..

最近的我..

有一個衝動..

就是很想很想去海邊呢..

不知道為什麼..

也許我就是天生喜歡海吧..

我喜歡在海邊的感覺..

喜歡看夕陽的...浪漫..

我好想跟你一起去...墾丁..

去很多很多地方...

我們就一起買帽子好不好..

最好笑的是..

左挑右挑..

我都是沒有買...porter的那個袋送你..

因為我在101..又挑了另一個...英國的牌子的袋..

hehe..

不過不告訴你..

也不upload給你看..

留一個.....驚喜給你...

這個比porter更貴呢..

唉~~我真的要快點找工作..

要節衣縮食...hehe

雖然這個是很貴..

可是...好看麻..

um...加上你對我好..

我對你好是應該的..

就算你對我不好..

你是我男朋友我也應該要對你好..

我不像她們...

把你當成是.....金錢的工具

或者是物質的提供者...

hehe

不過這一份禮物..也許不只一份吧..

如果我賺錢的話我應該會有沖動把agnes b的帽子也買回來..

當作是...一年紀念的禮物送你..

hehe~~

by bee~2009-6-16--12:32p.m又考完一科了~~剩下18號的2科...大三就結束lu~

Ryan 2009-06-21 03:46:49

一定架啦....我要一生一世都養你架啦...你走唔到架啦....我要你做我老婆...你係我架...成世煩住你...攪住你...要你同我生bb...

teresa 2009-06-17 18:47:37

咁...你都為左我...做左好多野啦..
你為左我ge幸福..你付出好多架啦..
咁你份量要來養自己同養我
咁我入量要來買野囉~~
哈哈
有老公養ge女仔好幸福呢~~hehe~

傻佬 2009-06-17 17:23:20

傻婆黎架....不過我都知架啦...我係你身邊係最幸福因為我係你男朋友...好想日日陪住傻婆呀...好想日日同你拍拖...不過算啦...讀書重要...好快姐...我都好想好想快d同傻婆去墾丁玩...好想同你陽光與海灘...哈哈...傻婆送咩比我我都咁中意架啦...中有我地一定會買好多野.....我地兩個一定會好開心...不過講真....我真係唔想你做野...唔想你咁辛苦...