2008-03-30 22:35:59低調的純粹

No more sorrow

少了Greed(貪婪

我們的地球會比較Green(綠

這只是一個文字遊戲

世界還是會依舊的Greed









以下這首歌

謹獻給偉大的陳水扁先生。


















LINKIN PARK-No more sorrow

Are you lost in your lies?

你迷失了嗎 在你的謊言裡

Do you tell yourself I don’t realize

你是否告訴自己我並不了解

Your campaign’s a disguise?

你的計畫只是偽裝工具

Replaced with freedom with fear

以恐懼取代自由

You trade money for lives

用金前兌換生命

I’m aware of what you’ve done

我完全知道你的所作所為

No, no more sorrow

不 苦痛不再

I’ve paid for your mistakes

我已經為你的錯誤付出代價

Your time is borrowed

你的時間是借來的

Your time has come to be released

你的日子將被取代

I see pain, I see need

我看見苦痛 我看見渴望

I see liars and fiends

我看見騙子竊賊

Abuse power with greed

以貪婪濫用權力

I had hope, I believed

我曾有希望 我懷抱信仰

But I’m beginning to think that I’ve been decieved

我卻開始懷疑 我被矇蔽了

You will pay for what you’ve done

你會為你的所作所為付出代價

thieves and hypocrite

竊賊和偽君子

No, no more sorrow

不 苦痛不再

I’ve paid for your mistakes

我已經為你的錯誤付出代價

Your time is borrowed

你的時間是借來的

Your time has come to be released

你的日子將被取代

Your time has come to be erased

你的日子將被忘卻


上一篇:My December

下一篇:以身相許

Love"T&# 2008-03-31 12:19:51

我終於看完了耶
我應該高興的
結果我家的熊貓好像掛了>&quot<
早知道看你的報台前
不要把楓谷開著

版主回應
這樣 大陸會不會不把團團跟圓圓送來ㄚ

那我罪過就大了
2008-03-31 18:00:29
ㄚˇ白≧▽≦♥ 2008-03-31 00:54:19

這歌詞真好~
說的很對阿我認同((頻頻點頭

版主回應
謝謝各位捧場

聯合公園果然很棒XD
2008-03-31 17:57:55