2007-12-24 19:52:20低調的純粹

My December

我的12月

只有我自己的12月

I, me and myself.






















My December

This is my December

這是我的十二月

This is my time of the year

一年裡僅屬於我的時光

This is my December

這是我的十二月

This is all so clear

一切都如此清晰



This is my December

這是我的十二月

This is my snow covered home

大雪覆蓋了我的家

This is my December

這是我的十二月

This is me alone

這是只屬於我一個人的孤獨



And I

(Just wish that I didn′t feel like there was something I missed)

希望自己從未體會過任何的失落感

And I

(Take back all the things I said to make you fell like that )

真希望自己沒說過那些讓你空歡喜的話

And I

(Just wish that I didn′t feel like there was something I missed)

那麼我就能乞求從未失去任何東西

And I

(take back all the Things I said to you)

那麼我就可以收回曾經和你說過的一切



And I give it all away

我可以傾盡所有

Just to have somewhere to go to

只要有我容身之處

Give it all away

我可以傾盡所有

To have someone to come home to

只要有人能給我一個歸屬