2006-01-03 01:33:05小鴨

我很委屈

我覺得自己好委屈.........

因為assignment.......

先講英文先啦

個本甘既書今日終於齊曬100個字喇,但係後日就要交,

根本上係折磨我!

d同學唔識點交assignment,

我就即刻講點做,仲做左個教學表用黎!

點知........佢地都可以係做到!*@#&(*....冇眼睇!!

一句講曬.......又係要我執手尾!!!

我好肯定 !我個教學圖 表達既野係100%!易明!

都唔知點解,依然有d 人係可以錯!

我覺得佢地好似係 是但求其 交左就算!!

求其都算啦........

我真係唔信大學生都可以連noun 同adj都可以唔識分囉!!

一句講曬.......又係要我執手尾!!!

十個人交,有8個都係要我執手尾..........

我好想講,我唔係事必要做囉!

依家要我做, 甘就應該根據我既指示做啦!!

但係你地就唔係......你地係想我出黎執手尾!!

我又要去查返個vocab 又要改錯個d地方.......

根本就好似從頭到尾得我一個人做!!!!!!

一句講曬.......又係要我執手尾!!!

我最想講既係.......

我成日都要3催4請 ,踢一下你地先郁一下.....

依家講緊係叫15個人做呀....

一人叫一次.....每日兩次...我唔辛苦架??

唔到deadline唔交........我都要時間去print 去整網頁架!!

一次過迫係一齊做....想做我死咩??

我仲有其他野做架!!!

原本人唔夠19個,甘我自己又另外做多左12個!

我想問下 你地only做5個咋 有幾辛苦呀??仲要好委屈!

係委屈,都係我講先啦!

依家做完曬,我先講! 你地係唔係要反省下呀??

話就話 我only mix d assignment就得.....

係甘少野搞至好!! 唔係你做你就口響!!!!

到china trade 喇........

我主要想發癲既係.....

是但求其 都要似一份essay!

copy d news 一d 自己既comment 都唔作下....

最頂唔順既係......coppy都要有d 技巧...

d名詞又唔改一下!!

最離譜.....係錯別字.....面臨可以打麵臨!!

真係頂唔順!!! li個都唔係mian point!!

一d 基本修辭都唔識先係 最火!!

"妥善處理"唔識用?? 打個"搞好"??

我問佢搞好li d 字都唔會寫係hkcee 啦

佢竟然話"會"!!!!!!!!!!!我li 下真係嘔曬血........

[[[你地講兩句野就得,咩都唔洗做??我呢??

唔洗令...甘交一堆好似屎甘亂糟糟既功課個陣,

又話係我既錯!!!正一死福街!!]]]



**********************************

我唔爆發我真係唔係鴨!!

我依家係"""""""""仇恨的火山""""""""!!