2008-09-18 17:07:11£失去の等待£

MOONSHINE(胡言亂语)

MOONSHINE
胡言亂語
To think
如果說思考
I must be alone:
還是要孤單好
To love
如果說是愛情
We must be together.
我們必需一道
I think I love you
When I'm alone
當我孤單的時候,我想我真的愛你
More than I think of you
當我們在一起的時候,愛情要遠遠超出我的思考
When we're together.

I cannot think
沒有愛情我又如何思考?
Without loving
Or love
同樣沒有思考豈能相愛?
Without thinking.

Alone I love
因此我熱愛孤單
To think of us together:
去冥想我們在一起的時候
Together I think
I'd love to be alone.
而當我們在一起,我又渴望孤單!