2003-06-26 16:55:36鴨給愛寵壞了

IELTs study day 4: last day

今日係last day~係bu我好想睇既grad. show既last day,亦係我溫IELTs既last day...

今日成績都麻麻,但係我亦好感恩。

我今日覺得自己好冇用,每次都係咁。有事我就乜都幫唔到手,我不斷咁祈禱。我好唔開心,每次自己乜都幫唔到,仲加添麻煩。妹子都係咁自攪到佢個4個字母都變埋...why?

好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~好冇用~