2004-04-08 07:34:00鴨給愛寵壞了

開台一周年

2004年4月7日(晴)
話咁快就一年,之前因為睇到家燕姐個女好好咁寫左本日記比家燕姐,自己又想學佢,又知自己d字又醜,個人又懶,所以就開左台…好彩到今日都未執…望返一年前同今日,真係好多野都唔同晒…嗯~好彩有寫低~

多謝你呀鵬~多謝你對本台一直以來的支持同鼓勵~哈哈~我都有keep住去你個台家~

今日都係咁…好懶...好遲先起身做功課~

好開心呀~jonjon返左黎oxford, 仲冇程程整左個big dinner比我地食…好正~之後車左我﹑Maggie, Winnie Chan , Winnie Choi地去大Tesco。^v^好開心~

jonjon見我要買木顏色仲比左佢個盒我添~又唔使買喇~好開心...哈哈~

不過返黎跌左落地…好心痛~