2005-01-25 00:01:51

近況

好耐無打過日記
因為我懶...同之前病

講起病
我呀嗎鬧我向大自然挑戰喎
差D就.....咩喇
重有呀!
我依家個頭有塊圓形既血
由個腦度滲出唻
又唔散喎.....
好驚囉⊙△⊙﹗
我形住個度隱隱作痛
再一次....好驚囉!
突然覺得原來有得起身係咁幸福架...

至於懶....
唉...我依家連寫SCHEDULE既興趣都無
日日唔溫書無無聊聊就咁過去
二月都唻緊
....
高考...
我有奇想過如果依家發奮可能趕得切
但好多事實都話我知咁諗係錯既
好多科都靠浸返唻既

......無野好講


(*△*) : 好想對周圍提起勁
(>﹏<) : 我有信心,自尋快樂我最內行


p.s.
Picture : Quimby Mouse