2003-11-09 16:21:39歌姬

歌姬夫人信箱二

  除左感情問題,呢期都有好多朋友仔向我訴苦,期中考好辛苦呀、讀書唔知為咩呀、唔想做野呀......其實有d野我都唔係好識回應,畢竟我唔清楚對方o既實際情況,但做朋友,無論如何都要幫下佢地,講d安慰或鼓勵等等o既說話,起碼盡力令朋友開心d啦。

  但我又發覺,我平時好似都係做聽果個比較多,我好少係搵人講果個。話我唔識講野又唔係丫,有話題我就可以講好多野;話我唔鍾意講野咩,又唔係喎,我其實都好渴望成班朋友一齊攞哂d真心話出o黎講,我亦都唔係冇呢d機會,以前讀中學都好多次同d同學去旅行,夜晚例牌講鬼古或者吹通宵水。但每次講到心底話,我都冇將可以講o既野講到最盡,或者講左等於冇講,或者又係做聽果個...我懷疑我係缺乏安全感。

  我覺得自己係一個好冇安全感o既人。例如,未得到手o既o野,就算幾肯定將會係我o既,但我都唔會相信,一定要等呢樣o野到左手,比我鎖到好埋好埋,我先感到呢樣o野真係我o既,我唔會失去佢喇。我習慣比自己需要o既預留得更多,例如,去買一件十蚊o既o野,我一定要銀包有三十蚊以上先肯去買。或者因為咁,我唔習慣同人講心事;我唔係怕比人出賣或者周圍唱,但我總係諗住要保留更多,所以一d可能無關痛癢芝麻綠豆o既小事,我都睇到對自己好重要,唔願意同人講。

  缺乏安全感所以收埋收埋d野唔講,同咩都講哂出o黎迫人聽,邊樣好d?
  應該問,邊樣對自己好d?

  我應該改變呢個情況嗎?
  或者問,我有機會改變呢個情況嗎?
  (而家算唔算?)