2008-09-08 11:25:05歌姬

被分類的飲食英語



  o係鬼文地方做鰦半年中餐館菜單打手兼版面設計,又o係酒店做鰦一年宴會統籌兼菜單打手,我o既飲食英文造詣始終不及我果位又好食又教英文o既老爸。

  尋日老爸一邊食月餅一邊問我:「你知唔知五仁火腿月o既英文係咩?」
  我:「Ummmm...」(仲諗緊five nuts or five kinds of nuts之類)
  老爸:「Assorted nuts & ham丫嘛!」
  我:「係喎,被分類的果仁!」XD

==================================

  延伸閱讀:成日po食物相片上網o既老爸的blog
  hk.myblog.yahoo.com/mrkh_chiang

  延伸視覺:被分類的果仁的同類之被分類的麵包
  www.youtube.com/watch?v=wTFY1yRxt20






上一篇:奸角

下一篇:鬧鬼