2004-07-16 22:54:47愛航

長情

我係屋企好無聊咁上網,翻看一個朋友既日記,

識佢咁多年,都知道佢等緊一個女仔,
拍拖,分手,由佢唔知個女仔去左邊,一直係度等,直到奇蹟的出現,
重逢,甚至別離,
以一個悲劇的形式收場.好似一套電影般係網上放映..
雖然我唔係好知道故事的發展,但我比佢個故事感動了

我們都是廿來歲的人,我完全諗唔到一個男仔可以為愛情可以咁樣付出,
一直等一個冇了期的希望,係同一個地方,飲同一種飲品,望住同一個地方,抱住同一個希望..我完全想像唔到再次得到又再次失去的痛苦!!!

如果我係佢,我都唔知選擇見番佢好定係選擇一世都見唔到佢..!

突然諗起一句歌詞...

相逢可必曽相識..

拍緊拖的我當然唔想試&失去小航的感覺,
亦都唔會比呢一種感覺其他人試,
妨且,我冇咁既本事可以令一個男人對我有如此留戀

記得幾年前,有一個男仔向我表白,佢原來等我等左半年先敢表白,真係sor..
雖然我唔知佢係唔係真係咁鐘意我,但知道有一個男人咁等自己都幾開心!!
唔知佢成日諗住我會有咩感覺呢??

我拍拖的紀錄,一隻手都數都哂有多,
我諗應該都唔會有一個會好似佢咁等我...
就算唔等我,有時想下我.我都會好開心...(不過佢睇怕唔會發惡夢才怪)
但我希望會有一個人會好似佢咁愛一個值得愛的人的那般愛我!