2004-07-12 21:12:24愛航

路--原來是有所安排

如意算盤原來係永遠都唔會打得響....
我以為好順利既事,永遠係最危急既關頭會有轉變..

好似我升學咁,我返u 第一日同自己講hd 同degree係一樣,因為我喜歡呢一科,我唔介意入hd,以我既成績,入到degree 啦./
為理想..我願意放棄....

當我放低了hd and degree 的心理關口,,我喜歡了hd,我喜歡呢一科,我好比心機讀,我有今日既成績我好滿意,因為是上天比我既bonus..

係報non-jupas 個時,我真係冇意欲入degree...
呢一個唔係錢既問題..而係我想專心讀好hd之後先算..
過左第一個sem,我成績中上啦..但論入degree,,
可能未輪到我...
但過左第2個sem,我有3.5 分..有哂資格,但冇入場眞
是上天愚弄我嗎??

昨日係tst撞到olive,
我先知原來報左non_jupas 的同學係sem 2未有如意的成績,考十幾,
升唔到degree...以我所知,得sophia 咋..
佢同sophia 都同我講左同一話..

"rebecca,你今個sem 考得咁好,你冇報non-jupas 真係好可惜.."

我聽到之後.真係有d 唔開心,諗唔通......可點有d 唔甘心..

不過諗諗下,事已經成定局,我唯有下一年繼續努力,如果我keep得番我對logistic 的熱誠,我想機會總有輪到我..

我hd 有一班好好的戰友,candy,阿達,阿力,gigi...大家一起努力,一起奮鬥,一起做project,一齊有同一個理想....我好嚮往一齊讀書既日子,我yr 1 讀得好好好開心...我有呢一班朋友,真係我的榮幸...!!!

就算我升到degree,我可能都唔會讀得開心.

讀書係好需要朋友的支持,我係degree一個朋友都冇,唔會話做project,連一齊讀書都唔會,讀得唔開心,讀來做乜??....
回想番,我唔入其他科degree 都係唔想讀一d 自己唔開心既事...!!

我相信天會安排一條屬於我既路,我硬要改變可能是一件壞事....
倒不如隨遇而安...!!!