2004-06-28 00:19:29愛航

抑鬱症

每個人在一生中總會經歷不愉快的時刻,通常是由一些悲傷的事件引起,例如和男朋友分手或親人離世。多數人都會間中感到情緒低落,這種不愉快的情緒可能會演變成抑鬱症

我今日聽收音機,講抑鬱症同叫d 人打電話上去傾計,話.根據統計所得,幾乎40%的人會患抑鬱症。通常會在十幾歲或二十幾歲的時候首次病發。有些人會多次患上抑鬱症。仲有呀....女性的發病率比男性的高出一倍。 好恐怖

聽完之後..我突然有感..
我有朋友自稱有呢個症,不過唔關我事...
我只知道
我都試過有抑鬱症,真的,.....是f.6的時候.我睇過心理醫生,只不過係輕微個隻
但都已經好可怕.

可以唔知點解會喊到收唔到聲
會好討厭呢個世界
好討厭自己..
避開所有的朋友
有小小自殺的傾向...

其實我都唔知主要我發病的原因,
我自問做人都好樂天,好開心
不過可能學業壓力過大掛.
anyway 心情好差,成個人都變哂...
其實我都唔想..因為我自己都唔知.
我好多朋友都擔心,好想幫我.!

好可惜,偏偏有人會係呢一個時候離開自己.
可能因為呢個病令佢好怕我,好討厭,,仲因為你而好唔開心.
最需要佢時候,佢會選擇同你分手...!!
不過我唔會怪佢...我相信呢一刻佢都明白我當時的感覺
因為我都知道冇人有義務照顧你,冇義務留係你身邊.冇義務受你氣...
既然呢一關都過唔到.莫講話以後更加大的難關...

我亦都唔知道我幾時好番, 因為唔係傷風咁食左藥會冇事,加上我都冇食過藥...
我只知道我慢慢開心番..唔會成日唔開心...身邊朋友的支持鼓勵...
精神一有了jesus...我漸漸康復...其實康復的關鍵係在乎自己

當然..我同得你地分享我的經歷,
而且你見我咁開心你都知我而家冇事,,
應該唔會再有事,....
因為我生活得好開心,
而且生命上總會有人支持自己,,,,
anway...呢件事我明白到..唔開心點都要同人講
呢個病係冇病徵的..作怪是心魔.!!朋友就係藥物!!!