2004-06-23 20:57:34愛航

我的月亮星座

我今日係收音機聽到星座小王子推介佢個本新書,書名叫"月亮星座的秘密",佢話,如果一對情侶的太陽星座和月亮星座係剛好相反的話,佢地就會好夾.

等我再講多D, 其實大家都知月亮星座係MANAGE 人地Hiden character, 你表面的可能同你隱藏的性格可能相反的! 月亮星座會比太陽的還要測得仔細,因為出生年份都計算在內...

從前有人同我講,人馬座同巨蟹係一d 都唔夾,做到情侶都會好快分手,我測過啦,合拍度得個10幾%,你睇我同jerry 都知啦.
點知分手後殺左一個又係人馬座的小航.....hai...........
天呀.!!

拍左年幾又唔覺得d 咩,佢係有時口衰d....
雖然話人馬座好愛自由,連劉浩龍都唱"束縛不來如人馬座",
巨蟹又顧家到死...要摶住呢一隻人馬談何容易?
唔可以話係摶既,,係照顧.!

聽到小王子咁講,我真係好想我同小航會好似佢講咁,大家雖然太陽星座唔多夾,但仲有月亮星座的打救.

點知.今日我係網搵到一個對照表..
原來我的月亮星座係人馬座,小航的係巨蟹座呀.真ga.!我真係好開心呀!!
唔信你自己係呢一度search 下
http://www.astropopo.com/moon_chart.html

佢係1977/11/30

諗番轉頭,又幾準woo,佢雖然係人馬座,不過佢同我一樣都好癮家ga....可能比我更甚...!!aiya..好似tvb 個套一屋兩家三性人既顧sir 呀....
不如叫佢做"住家小航"啦..!!!

candy 的月亮星座係巨蟹呀..唔怪得之地咁friend 啦..!!
candy 來一個擁抱吧,,(阿達唔好呷醋woo)

remark的一則笑話:
....原來jerry 係水瓶座.
hoho 送佢一隻歌:"可惜我是水瓶座"