2005-07-03 21:48:39rebecca058

閒...

呢排日日都好早起身呀...
琴日之後對隊band好灰心呀...
今日約左rachel一齊去元朗劇院預演...
我地band完左就同zeo,candy,aileen睇埋落去...
最正係1男1女合唱...>3<跟住就超悶呀...
但係要等maggie,rachel佢\地...
lunch去左韓舍食...都食得好貴下...
william,ruki,jason走仙...得番我,rachel,maggie,connie...
係元朗行左兩行...好悶...元朗真係合埋眼都識行呀= =

搭巴士去銀座...諗下諗下去邊都5點幾喇~
最後去左會所一陣玩下傾下無無聊聊咁到6點幾就走左lu~

■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■

   ▍從不喜歡孤單一個 可惜偏偏孤獨(單)一個
         我不懂得跟我獨自對坐
        原來沒有你 做人相當痛楚

       多想講你知 根本對你我最在乎
       願說對不起 只可惜你已不顧

       當分開輾轉翻側思念更加多
      分開方知清楚 我永不懂去再愛另一個
       [****從來沒這般清楚****] ▍

■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■