2005-05-28 17:10:30{}`爆粒myself.*.

怎能忘记....

我成日幻想...
如果你爱我多于爱佢...
你是否会做出一D令我同任何魜都估计唔到嘅事...

结果,我却忘记咗一件好重要嘅事...
就係:
你从来就唔係呢种魜....

我竟然忘记咗...
如果你唔係呢种魜...
咁我应该点样去安慰我自己...
去欺骗自己...你还爱我...

如果你唔係你种魜....
我仲有咩理由同力量去坚持爱你....
其实係我嘅潜意识一早就告诉我...
你已经不再爱我喇...
但我仲係好希望...
你会偶尔回过头.....
偶尔也联想返我哋以前嘅日子...
一D佢仲未出现果阵嘅日子..
係属于我同你共同嘅..甜蜜的日子...~!