2004-10-21 08:51:13raerae

日記又update

20/10/2004 hk 2335
好久都冇寫過日記啦/….但其實真係好多野要寫, 唔係pc home send個e-mail話比我知我再唔入去, 佢就delete晒我d野..我都唔知我打了呢篇日記有冇人睇….
是但啦…講返今日ge野啦都係….之前的日子唔寫啦…呢排忙ing工…點知昨日知道今日唔駛返喎….嘩,…超開心呀…..不我一唔做一日就會少了幾百蚊呀..都幾傷呀….不過我都好耐冇早過返家了…
今日上了三個鐘堂…中文係我家陣最enjoy的一堂…真係好輕鬆同好玩…..仲講了一d字的正音, 包括我成日講的粗口字音….我會試下講佢個正音啦…結果成班白痴一落堂行到出podium都diu diu聲…….慌死人聽唔到…
今日早了返家…比mama 帶去hospital看baba….呀…..終於match到時間, 今次轉了大房喎…..baba成日係window位….不過今次又看不到電視..我又望住佢一路洗贀, 一路係咁問佢有咩感覺….我又見唔到佢洗出來包野….唔….佢唔食得西蘭花…結果醫院餐的西蘭花比我食晒…..
昨日jackie打過比我…..er……點半打比我喎….仲要係我家姐掉個電話上我張床…佢仲話我好似聽左..但係…..點解我咩都唔記得ge>??我只係知一起身個電話係我隔離喎……死啦…….我唔知講了咩呀