2004-08-05 06:17:52raerae

再見了nurnberg, 過了很多開心的日子

Nurnberg 4/8 12:02am
今日係留係nurnberg的最後一冕, 好開心可以執好晒d野, 不過個luggage係成26公斤啦, 呀..不過我諗住加多個luggage, 因為唔想hand carry太多, 我唔怕呀, 我個fd成40公斤都得, 唔怕啦
今日house master有過來, 唉…佢d英文好唔得, 好似同佢雞同鴨講咁….仲要比佢問做咩唔識德文ge..咁你又唔識英文…..唉…大德國主義呀, 又唔見得中國人對鬼佬講你點解唔識中文…唉…..
不過之後先發覺自己crazy, 約了佢明日10點, 但係…我架ice係1030 喎…死….唔夠時間ga 喎…結果後來要heike同我夜mama去搵返佢改時間….
下午出去找lightbulb, fuck~housemaster同我講話我轉過的lightbulb唔係佢要個隻,一定要找返原本個隻…唉..但好難找呀….頂..要去到kaustadt先找到, 仲要勁貴, 咁大個人都未試過買三個60w的lightbulb用了我60幾蚊hkd…crazy~!!!頂~
之後我去返asia shop, 因為之前老闆娘唔係到, 結果個mp3用了120蚊euro賣返出去, 好似hkd1122咁多到啦….hhah…可以返hk買個新lu…yeah…但係都係要返hk post返個說明書比佢, 呀, 我都唔知仲係到唔係到…都唔知點找呀…,死lor..我好似記得走前掉了tim…死啦
咁快又到了今晚, 吸晒dust又洗埋toliet, 最後又cook埋dessert比heike, 好~~~~清晒d野啦, 哈…….返到hk唔知點呢…..hee..明日要一早起身呀….再見了nurnberg…….少少唔捨得啦…
我諗我永遠都會好記得呢5個月的日子…..hee…真係唔後悔來exchange…..