2004-08-02 15:44:48raerae

奧地利個人行...

Nurnberg 1/8 9:42pm
星期二臨走前heike返到來, 所以拿拿聲cook d karott cake同食佢的cake, 佢都好like呀, 好呀~!之後9點幾我就出發了, 係呀, 今晚要訓airport呀, 最bad係架火車late了, 巴士又好在趕得到, 所以去了機場, munchen個機場都幾大呀, hahah, 跟住係巴士又落錯車, 跟住去錯了terminal, anyway, 好在兩個terminal都好近, 但係好少人,可能我去到時都係半夜了, 所以少人啦, 我要等到5點check in, 所以找到check in counter後就係附近找chair訓覺了, 都幾驚呀, 得一個人咁訓, 但係得2個鐘訓ja…因為有時d人行過好嘈
之後check in啦, 入到禁區見到上次家姐個fd比我的朱古力, 原來係duty free shop買的, 架機late了, 但係都係fly一小時, 冇感覺, 不過air berlin比我choose位, 好開心呀..hee, 但係佢又準時到逹, , 仲包早餐包, 好過ryanair啦
去到vienna個機場, suppose我諗住拎完寄倉行李, 就check野, 但係…咩都冇喎……一出來就係接機..真係…少見….諗住出市區, 所以周圍溫車, 幾乎坐了貴d的巴士, 但明明記得有得坐平d的s bahn, 所以好在最後都找到了, 仲買了張72 hrs ticket la…..
出到去找hostel, 本西歐遊又坤我, 又話找三分鐘, 佢連張map都坤我, 我要找了半個鐘先找到, 好在我時間仲早, 不過都叫做安頓了, 但係我冇brings sheet, 要比多20蚊借, 算…都係一冕125蚊, 唔太貴, 但唔包早餐, 跟住就出發了, 但係好失魂, 發覺留了passport, 車票同西歐遊係counter, 嘩..我真係…….呀……
好又出發, 先去u bahn 坐到stephanplz, 睇dom, 去佢個shopping street, 到pestsaule紀念柱, hofburg, staatsoper, 但係oper就冇得睇啦, 因為每到7-8月都係maintenance time….呀….但係周街有人同我sell, 但一場要250蚊..唔..貴, 得我一個看一定訓著….
跟住去了hunderwasserhaus, 我諗住我最like的一個地方, 同音樂冇關, 反而同art and design有關, 所以好正, 但係入場費貴到…70蚊, 但好在佢張入場card好靚, 我當買左佢啦….仲有佢本schedule好靚, 但係重同貴, 270蚊一本..我一定唔拾得用, 但佢個地方好難找, 要search個街名, s bahn個路線又冇寫……
之後又去了belvedere palace, 好靚呀, 好在有來, 因為初時西歐冇寫點去, 自己亂撞的, 但真係好靚呀…之後又去了stadtpark, 但真係…搵笨, 冇野看….而且我累到要死, 所乆都係沤定返hostel訓陣先, 一訓又兩個鐘, 8點又再出去了, 夜晚的vienna好靚, d人係到賣藝, 嘩..真係好勁呀d人, 我就來覺得維也納d人個個都識玩樂器ga….
係我諗住行到咁上下的時候, 落u bahn的時候我就meet到個greece guy, 佢問我係邊來, 講講下佢話自己9-10 月會來hk, hhah, 結果我係比了自己個電話佢ge, 順手甩身, 佢打來真係唔理佢….我呢一日真係好累呀…呀, 所以好快訓著了….
第二日, 我8點半先起身, 因為昨日太累了, 跟住沖涼..嘩..真係唔得呀….d熱水又話冇限量供應……d熱水..都唔熱ge….跟住10:00出門口, 但係今日落雨呀, 昨日寫了張postcard, 呀,….估呀到austria其實d野都幾貴喎, 一張post去hk的postcard要我12.5呀, 好貴喎, 係最貴的一次呀….
之後我又去了schloss shonbunn, 呀……好貴呀,咁大個人都好少去一個宫要比130蚊入場啦, 如果唔係冇野可以再看, 我一定唔去, 不過又真係幾靚, 唔係入面喎, 係出面的花園同佢個塔呀…..仲見到同我同房的korean, hee..係喎, 我同房仲有兩個french, 但係我就去唔到迷宫同bakery. 之後又去到staatoper join個guide tour, 但真係..耆英團, 仲比個austria 嬋嬋同usa的婆婆liu計傾…….好怪……個tour都有40mins ga…
之後下午就去街街shopping lu~!!我見到一條dress同一件jacket想買呀…好想買呀……但都係返德國先買啦…..跟住個相機冇電又要charge…呀..好煩, 跟住就出返去haus der musik, 佢個display好似好得人驚, 好似鬼屋呀…一玩就玩了兩個鐘, 都幾好, 講music但又一d都唔太悶的museum, 跟住出返大街, 頂唔順又食雪糕了, 好呀~! 但係又好貴喎…..不過都係貴少少je比德國, acceptable啦…..但又好大杯喎, 跟住又返去訓了, 好好好累呀
到早上要10 點前check out, 趕火車, 一上車唔耐又訓覺了, 要坐3.2 小時, 但今朝望本西歐遊, 呀…去匈牙利的budapest…都係3小時仲要360蚊ja..仲平過我去austria個salzburg….呀..最bad係我plan好晒又買晒野. Change唔到呀…..唔開心呀….
Anyway, 去到時係係12:56 啦, 又要找hostel…shit, 今次又比西歐遊坤了, 佢話個check in時間由7點到14點, 17點打後, 我去到時….呀,…..頂, 佢係7點至11點呀, 跟住17點呀, 咁我點呀, 仲有呀, 乜個價錢貴咁多ga???成184.2一晚喎…..我又咩住d咁重的行李, 我去唔到玩ga wo..所以冇可耐可….都係去了bahnhof到寄儲行李….咁又唔見20蚊..真無奈….
跟住出發去mozart d故居呀, 出生地呀…..本來諗住行去, 都係因為太熱, 所以都係坐bus, ahhah, 好野, 買了張salzburg卡一定任坐, 不過都真係有點悶, 跟住去了supermarket, 跟住返hall checkin, 呀, 又比我見到hk people喎, salzburg都幾多呀, 我見佢拎住本sar passport, 所以liu佢地講野, hahah…..佢地兩個人來呢到玩, 20幾日喎, 係東歐遊, 留呢到兩晚, 佢地settle down後就一齊去玩, 講下我間房先, 超正, 我未見過youth hostel係有浴缸ga~~~仲有, 我間房係有兩層ga..但係諗諗下..佢間hostel都幾唔full…..所以…好恐佈呀, 而且間房得我一個人ja..好得人驚, 同埋係最高個層…..好正呀…..
之後同個對couple一齊去了mirabell 公園, 古城行下, museum佢地就去唔到啦…..因為all close lu….之後係古城看個screen oper…哈看了一陣又悶了, 話返hall, 都ok啦, 成9點幾10點了, 對couple最好笑來到格切特街係買了個lv, tax free平了幾百蚊ga都….
話返hall, 但係我自己係去bahnhof, 返hall去自己間房又見到hk people, hahh, 兩個女仔喎, 又係自己周圍去喎…..hee…但係唔同房, 不過後來我都係去了couple到訓, 同佢地傾計, plan行程, 同埋傾到salzburg卡, 呀……買貴了, 早知買24小時啦, 不過啦, 我又未見到佢地買的時候, 一傾又講到成12點幾啦, 明日會一齊出發呀, 今晚就訓係佢地到啦
到第二日, 我6點起身, 就係走上去沖涼, 正呀, 我不lau去酒店都唔會浸浴缸, 因為覺得唔乾淨, 但今次理得咁多, 因為我腳好痛呀…..呀, 頂唔順呀, 不過唔知點解, d 熱水又唔係好熱喎….
好啦, 呢個hostel有breakfast, 所以我地拎了幾個包包諗住係lunch呀tea啦, 8點半就出發同坐纜車, 好快呀, 係拿來上個堡的, 上到去又好多hk people, 不過佢地係跟團呀, 不過腳又開始痛呀, 又去了see museum, 不過都開始又有d悶, 我又要陪佢地看返mozart, 因為一齊出發去第二到, 去到時張salzburg卡 scan話我去過, 跟住我扮晒話冇, hee…佢又比我入喎…之後又要坐bus出發去希布倫宫呀, 但係又好好玩呀呢個, 但一定濕身呀, 又真係都幾濕咁喎, 佢仲有個zoo ga..但係因為太熱呀…所以我都係行到一陣就唔行lu….
去了anif呢個地方, 但又係搵唔到anif, 呀……..但要比多少少車錢喎, 來回要16蚊, 仲要係留了得5分鐘..呀…好討厭呀, 又比西歐坤了, 下次買多本啦….之後大家一齊出去supermarket, 我話不如今冕一齊食pasta 啦, 結果真係買呀, hee….我地又食到好飽喎, 跟住又plan行程, 同佢地share我係vienna的experience, 之後我又一個人上去沖涼, 都好得人驚呀, 不過好舒服呀, d水今次都幾hot喎, 沖完就訓啦喎
不過我發覺d水係austria, 好好沖呀, 可能germany的水真係太hard啦, 所以d頭髮就真係好順, 唔同d ga, 同埋austria的museum fee都好貴, compare返德國的fee, 好貴喎, 成3倍……
到今日, 又係一早起身, 拿拿聲沖涼, 跟住又要食早餐, 佢地要早走過我呀, 所以我都諗住不如一齊check out啦, 我本來諗住11點先坐車走, 不過都見到冇野行, 所以都係早了兩個鐘走, 佢地係9點車, 我就9:18分, 幫佢地看了時間月台, 話了比佢地知點看departure同arrival, 好玩呀, 佢地話係czech試過d火車的月台次次都錯, 咁難怪佢地咁緊張啦, 不過我慣了西歐火車, 所以都知點做呀….hee…好送了佢地走了我又要坐5個鐘火車, 不過返到來都好早呀, pack下野同埋玩icq, 同mamababa傾計, 好激氣咁話比佢知insurance要我自己走去比錢,…shit…….頂佢呀………成5舊….好討厭比佢呀. 好似去送錢咁……好lau呀, 仲要我親身上去喎..算,明日當行街啦……本來話整rice ball比heike食, 結果我係好眼訓..咁就訓了….