2004-07-27 15:30:05raerae

Christina走啦~~~~~

Nurnberg 26/7 11:50pm
今日一早起身做了好多野, 話說之前個晚我放了張卡比christina個門口到, 佢今日收到跟住好開心, 最開心係佢有帶我整比佢的野..heee…真係有帶…..
跟住我話要出一出去,好快返, 係去international office比form同去另一到比8月個千幾蚊租….唉…..咁又唔見左d錢…但去前經過學校, haha, check了一科的成績, 好呀, personnel mgt都好在有個grade2, 都acceptable.
去到cramer到交了租填晒一ja野就得, 跟住去交租, 唉…room service d officer….我第二次體會到咩叫雞同鴨講….我唔識德文佢又唔識英文….不停同我講德文, 好在佢又找到traslator….
跟住返家啦, 同christina整蝦片, hahah….跟住傾下計, 佢又用我部腦打下e-mail, 我就係到plan明日去vienna的行程, 跟住食下野..佢2點幾就有人接了….唉…佢都問我會唔會悶, 我話唔ge…..叫佢take care, 同埋係到祝佢enjoy the life in namibia啦……
跟住等了一陣就去了bahnhof買非, 因為上網check個陣唔sure可唔可以用bayern ticket, 去到原來係得, 真係平, 去munich airport同埋又奧大利的salzburg返nurnberg都係300蚊ja….hee….好在bahnhof d人係講英文, 我真係怕了, 一個city唔夠international係真係唔多好, 可能慣了hk係咁啦…..
跟住去了shop一陣ping, 其實冇諗住買ga….但係一行過我話要買香水比人個到, 呀…..半價, 連linggi之前買的t zone個隻都半價, 因為之前一直都唔減…hahah…..仲買到我最like的strawberry香水呀..wahahahha~~~仲有….原來呢到係可以有tax free的, 好在有問佢…..不過都唔tax得幾多….咁又唔見2舊啦
跟住就返了家, 因為冇mood行落去, 都係等係austria返來先啦…hahahh. , 好野, 咩都confirm了…..所以今次旅行都唔太怕….
返到家, 收到chris的message, 佢話要meet kong喎, rmmr…..佢返左hk喎, hahahaha….不過原來佢又on到line喎…呀……但又唔say hi…..哼~
跟住就訓一陣..點知…….話說我煲了湯..但係..訓了, 長眼個隻, 結果一起身…大大大大大啦……成個house一陣味…..因為我訓了三個鐘, 一起身就11點幾啦…..呀…….燶晒…..