2005-05-08 21:53:34傻兔

424 星期天!

24_04_05

早早醒來…係床仔左look右look….無啦啦聽到一把唔屬於我屋企人既聲音…哦…….auntie May…唔…前任三舅母…五個舅父…九個舅母既事實已經改變唔黎….

但對於舅父既所作所為…..唉…雖然離婚…雙方都要負責…但…唉……

三舅母都真係算唔話得…雖然我地無曬親戚關係…但都尚算尊重大家!!!...下午三哥就去左元朗幫舅母砌電腦...then我就同大哥dadmum搭車車去沙田行街街…食左呢個維苑…唔..服務差到暈….then去左書務羅工聯會書書睇…睇下有無course可以星期六下午讀@_@....可以”攝”下時間…唔洗自己一個係街街度等…咁苦悶….

@_@沙田開citysuper~~haha~~真係唔錯!!不過d shop全部搬曬上五樓真係幾唔方便….最慘既係….沙田d shop全線大減價…我一件衫都買唔到….@_@慘慘~~不過都買左件bass衫衫俾大哥…尚算有收穫啦!!

**512dad擺大壽…yeah~~生日快樂>3<~~dad~~
haha~~回程時….dad話我地訂一圍黎食~~唔..都預左呀!!!...不過…我地family member得七個..加埋lilly同姐夫都係得九個….好似好唔抵咁…當我地正考慮呢個問題既時候…dad無啦啦彈左句…”叫埋珮珮個個黎羅@_@”………嗨…dad…(雖然我個心好想…)….>3<~~

…..聽完….我第一時間緊係望下mum先啦…@_@...已經中槍…啦啦聲講笑咁say..三個位唔夠呀喎………救命呀!!!...我自問年紀已經唔細=”=….點解仲要咁偷偷摸摸……….