2007-11-09 23:16:13小秀

All I want to do is find a way back into love ....

心痛... 真的好痛好痛...

一個受了傷的心... 被一個自己所愛 & 所喜歡的人誤會....

我的心真的好痛好痛.... 感覺~ 我的心破了一個洞...

那個破碎的洞所掉下來的碎片.... 是我對你的信任... 我對你的期望...

還有對你我之間的約定.... 那些碎片.... 就在剎那間... 變成了粉沫...

突然間.... 整個人傻住了.... 完全不知道自己在做什麼....

今天在公車上時.... 我的淚水一直在眼框中打轉著....

有好幾次不知不覺的流了下來.... 一回到家... 也都完全沒胃口了....

晚餐連碰都不碰一下就去補習班了.... 到補習班後頂多喝個珍奶而已....

後來就稍微到公園晃晃... 心情總算是比較好了... 但還是有種失落感....

變成了粉沫的碎片還有可能復原嗎? 還是說... 乾脆讓整顆心都成為粉沫...

然後再從新塑造出一顆新的心呢? 好希望時間就此停住 & 就此暫停....

我的思緒... 好亂好亂... 我不知道接下來該怎麼做....

還有我們那些的約定.... 開始讓我覺得越來越遠 & 遙不可及了...

我已經沒有信心了.... 而我也不知道我們是否能實現那些約定了....

或許是光是用說的.... 而毫無實際的去實現.... 要實際去實現也很難吧!

但... 我和你的約定是真心的.... 我希望我們能一起實現....

============================================================

All I want to do is find a way back into love

I can’t make it through without a way back into love

I’ve been watching but the stars refuse to shine

I’ve been searching but I just don’t see the signs

I know that it’s out there

There’s got to be something for my soul somewhere

I’ve been looking for someone to shed some light

Not just somebody just to get me through the night

I cuuld use some direction

And I’m open to your suggestions

And if I open my heart again

I guess I’m hopping you’ll be there for me in the end

There are moments when I don’t know if it’s real

Or if anybody feels the way I feel

I need inspiration

Not just another negotiation

And if I open my heart to you

I’m hopping you’ll show me what to do

And if you help me to start again

You know that I’ll be there for you in the end ...