2004-10-12 21:12:20chelchel

討厭的一日

上得一堂的一日 ._. 唉 男仔後尾得返2個囉 真好呀他們..
就職典禮悶到丫 校長一d都唔長氣囉 六年級班房入面有個六年級的小學生
個章掛o係手袖入面(!!!) 唉...之後lunch同4哥食大快活 好味既但飽死的
7,8堂係社員大會 玩遊戲玩小朋友 crazyroom!
之後有個遊戲佢想叫d高form玩wo 點知一支箭咁行過黎我度 估佢唔到 拉我隻手"就你啦就你啦" 嘩 知己..
完左返課室 之後閃
睇波 gor話第一埸要睇 叫左輝b佢同女朋友黎左 仲鬧我囉因為我嗌lucky黎
ai....真係多投訴!!lucky竟然話趕黎!觀塘take mtr黎 真係有心喇 hahahaaa點知佢走我都冇陪佢去搭車 俾我fake左 sori呢 又係鬧我的..

第一埸唔緊要啦 唔好冇左士氣呀 加油!!椰子都冇落埸既 品有落都係一分鐘唔夠 又勁多人冇落埸..>﹏< 憎普照!!
離開o個時 好似我得罪左幾十萬人咁..椰子呀花都冇同我講野 唔通我做錯事????
定係佢地唔hapi呢..唔知道 如果我錯就sorry啦 唔好唔同我玩,跟住絕交呀..
琴日都冇簽contract 但yeji先生都冇同我講野 所以走o個時我都唔敢惹佢地拜拜佢地 我都唔開心呀冇人理我囉 自閉喇我

我唔鍾意今日 個個話我病樣 .....有dd唔舒服ja ma..聽日唔會架!!!!!!!!!唔好成日叫我早退!!!健康d健康d!!

我有冇post過呢幅相??我好鍾意架...