2004-10-02 23:43:14chelchel

bbq

冇錯啦 今朝一早去唱k 我白痴地搭左油麻地線 慢到嘔屎咁 遲到左._."
嗯 不是太癲的 之後就去bbq喇 d呀婆同c奶真係五十萬個煩 白痴仔等左3個鐘爐囉 好好人的雙截棍男生讓給我們!heehee
食到我飽到咩咁 佢地成日目及住我 睇我幾時食到個嘴污糟貓咁囉! 都係d綿花糖飽累事啦!!!!哼 車人呀!!佢勁浪費呀!!成日燒到d綿花糖著火 之後唔要得..
zenus拍戲 "假仁假義" 之後成雪條勁大風咁傾左陣偈 好大風........
勁開心呀!冬天黎喇~嘻嘻
差唔多7點就走lu 我地用爸爸的"幻想坐電梯方法"上...冇用的
之後有個傻仔司機車我地出返去坑口 完
同ger 行返去寶琳 小巴走...我好耐冇take過小巴lu..

bbq期間呢 輝竟然好醒目咁打俾車人搵我!!! 之後仲要鬧我做乜又唔交電話費囉..
我已經唔想再解釋喇 搵我打另一個電話吧..
哈..聽電話o個一刻好得意呀! 我d frd打去我另外一d frd到搵我!!!
章同車人傾電話..
個椰子扮章 仲話去xxx屋企tim!
仲話摸佢背脊tim!!!!!!!!拜拜你啦!!曳引機

今日都開心架..不過未夠喉..同埋自己好似唔知點咁..but thz 5 of 9

琴晚我寫左封信俾dadimami....唔知佢睇左未呢?