2005-04-06 23:12:05皇后Ah Bet

男女男

*picture: 從家裡客廳看出去

哇 頂﹗
好 男女男 wor!!

上個星期4夜晚同大家姐食完Suntec ge Laksa
去左 Market Place 買青椒紅椒黃椒
要用黎整生抄排骨
行下睇下 梗係又買下自己d野架喇
咁大家姐就話不如買6盒1排個d維記朱奶俾我帶返工飲

好開心咁買左朱奶+朱古力+日本芝士杏仁脆餅lum住帶返工
attchment期間又係新丁1名
帶d ye 食返去人都開心d啦~
but then
由於7點起身8點就要出門口
時間實在唔多夠
禮拜5就唔記得帶d野返去
禮拜6帶乜Q呀~ 係Orchard返工又唔係office
跟住禮拜7
有次入廚房 就成排朱奶唔見左
1打開雪櫃
真係係入面﹗

本來氣憤地成排拎返出黎
話晒1家人
就你5我5
分左3包俾佢

跟住突然有日我飲淨既2包又唔見左
都係去左雪櫃
哇﹗好喇wor!
拎返出黎

今朝 飲淨個包 又﹗去﹗左﹗雪﹗櫃﹗﹗﹗
ROARRRRRRRRRRRRRRRRR﹗﹗﹗
夠未呀﹖﹗﹗﹗
我就見佢咁想飲 就唔再拎出黎
跟住佢當住我面飲wor! 毫無知覺

then 夜晚
我問佢點解係咁雪我d朱奶﹖﹗
"下﹐ 妳架咩."
"梗係我架喇.."
"唔係大家買架咩"
"我﹗買返公司飲架﹗﹗"
"o...................................."

="=.. 跟住我就轉身入房執野
以下係我既未提問既問題..

咩叫"大家買"﹖
你有拎過咩﹖
上次大家姐買既個1排6盒
竟然2~3日內
我1大家姐1佢4﹗﹗

大家買...

跟住
如果就算真係所謂既1齊買
都會知道 人人平分架喇花
但完全見唔到個intention lor
仲係咁雪我d野
我都mo 6盒拎返晒出黎喇
都仲唔醒水 仲要塞人地個d入雪櫃﹗哇﹗
幾好笑

lee d都5係最攞命
攞命既係
我尋日話買左早餐
我買左4個包
咁鐘意咪食
食唔晒咪聽日早餐囉
common sense la 下花﹖﹗

今晚 睇佢個衰樣mo食飯喇
食麵包
問我 "喂 d面包唔係妳買架咩 妳唔食既"
下..
"聽日早餐囉﹗"

跟住我入廚房拎波子汽水飲
walao! 食左我隻車﹗
我個麵包超人麵包唔見左﹗﹗﹗
淨返我買俾佢既奶酪火腿
我就好聲好氣咁話
"你又食左我個麵包超人喇﹗"
點知又再次換來俾人鬧
次次都係咁﹗次﹗次﹗﹗
instead of thank me for buying breakfast or whatever
話我 痴線﹗
"痴線既﹗咁乜都係妳架喇﹗"

下﹖我好似正常d wor

就係咁 spoil my mood for sometimes
原本可以mo c ge
but 又 recall 返 d 其他野囉~

好似上個月媽咪返左香港
夜晚晚晚食完飯我都洗碗
佢個份食完擺係雪櫃既碗碟都拎出黎洗埋
幫佢執電腦檯每晚4 5 6個汽水罐紙包野飲
倒晒成屋垃圾換晒成屋垃圾桶既膠袋 等等等等
o個個月
係大家既final projects日子
但佢仲早我3日完晒d projects
頹廢日子頹廢生活頹廢樣貌照過可也
每日﹗
每個朝早﹗每個﹗
我都會見到1堆垃圾排隊等我
打開雪櫃就有食完sotong ball 既 *空*pot!
仲有d叉呀匙羹咁架

我終於開口問
"你可5可以洗下碗架呢下"
"mo人叫妳幫我洗"

well, 5至lee 次架其實
lee d 家務野有好耐歷史
所以我1直都想搬出去
住宿舍mo家既感覺都好
起碼都會好過做頹廢人既工人
做完仲要俾人鬧

咁我心軟咁多次
係時候
企硬d
所以 我寧願媽咪臨返香港前唔理我地
唔好煮晒飯俾我地仲好
俾我都得 因為我會洗碗
我*地*就唔洗客氣喇

仲有囉
lee幾日佢病左
叫住唔好再飲汽水食薯片
佢咪又1日隊幾罐 跟住狂咳囉
跟住攞人d朱奶飲
某日返黎拎住罐Lay's ge chips 囉
我沖蜜糖水又整葛根湯俾佢飲
佢就照食lee d junk food
mo ye ga wor~ 咪唔好好番囉
仲有第1日飲蜜糖水既杯同第2日飲葛根湯既杯都係我第4 5日洗既

1句到尾
o徙氣