2005-01-27 11:56:58人一個

接受

成晚無訓, 應該早d訓至係. 但係又唔係太眼訓之wow.
尋日, 我覺得自己好低能. 原來我係好易"乙水"
8生同鄰居, 都分別致電, 問候下我,無訓一晚...頂唔頂到.
可能對於佢地黎講無咩特別....
正如鄰居所說, 人馬既我,佢......唔係會接受,任何人對自己好既.
慣了靠自己, 只會照顧自己關心的人.....已經習慣了.
好簡單, 朋友一個電話, 一個問候...原來係咁開心, 咁溫暖嫁wow.
好耐都無試過, 有這刻既感覺.
收到佢兩的問候電話, 我感到.....有點開心.

所以, 好簡單的關心, 唔好咁孤寒.
可能對於一d人.......好有意思嫁.

8生.....尋晚睇左隻vcd "老友記",....哈哈....... 佢話好難頂....笑死我. 我都好明白, 同埋想像到佢既感受,
唉!!.......等我今晚睇下先.....可以感受下佢既感受. 嘔嘔嘔嘔.......
一個星期我地總會有時間, 會互相明白會扶持對方.....哈哈.