2005-01-18 11:02:06人一個

世上只有........

眾人媽咪, 放工回來
第一句就問我, 佢點呀, 重有無咁嬲呀.
看看....幾多人關心佢.

佢要返學, 所以陪佢食完野便回家
好好休息.
我在房中, 貼貼子...雞雞, 貓貓, 蛋蛋和青蛙
我媽...一邊看著我, 又不敢問...只是離遠咁望著我
我便給她看, 不用她望得咁辛苦
她笑我.....傻
貼到個電話咁多野
我跟...我媽媽說, 嘻嘻. 若這算是傻, 世上還有三個....哈哈.
而Grace就係大傻.....哈哈.

睇了醫生啦........食左藥, 因藥力的關係, 好眼訓, 10:00就訓了.
但今朝醒來, 還記得我發了一個夢 ( 只得聲音, 無畫面 )
有把聲音, 不繼重覆又重覆 : 我要話俾Grace聽.
攪笑.........