2005-01-17 15:42:00人一個

Walking Tour.....

Walking Tour
收到這個有意思的E-mail, 心裡真的諗起好多人.....
更有人覆我說 :雖然我們現在有不同的步伐及目標, 以至我在實際上不能和你同行, 但其實我仍在背後支持你. 雖然常掛住以前的事是不好的, 但如你需要支持, 記得望望背後.

這個人, 曾經聽起原諒一首歌, 佢會諗起我....因佢覺得我兩雙方都好辛苦.
咁arm 同人講開原諒, 原來擁有...."雙方都也覺辛苦", 這個雙方都是一件幸福事, 起碼代表係愛對方.

好慘, 俾人出賣, 欺騙的感覺, 好Hurt....Hurt 爆.....
好激氣, 好唔服氣, 好傷心....重要反被指控....呀! 天啊 !!
唔多唔少都會為...這段友情而可惜, 亦會朋友的變質而可惜.
曾經同步伐....互相支持經歷, 但會為生存...友情就會成為犧牲品.
好可悲....最可悲既係....自己都不知自己有問題.

係呀...好多野好似好唔公平,
緊記....自己的立場, 不能以惡報惡...
時間啦...遠離啦...祈禱啦 !
俾自己頭下氣先啦, 激氣時搵人傾下...呻下啦 !
唔好逼自己去原諒...或為佢做任何野住...慢慢黎啦!


我好信....

" 人在做, 天在看 "

加油, Walking Tour....還有好多好多錫你既人, 與你同行.
哼....我點都係你個邊嫁啦.