2005-09-12 00:03:06紫庭

自修生的日子

依幾日都係溫書...溫書...再溫書...中文bio果然係親切d,so far,我先知道原來某幾課d野係咁解....英文差,無計!

其實進度都唔錯,不過tong tong都提左我d幾重要既野..."咁快溫左咁多,會唔會到時唔記得!?"

又係wow...

哼哼哼!!!!我采過你把臭口!!!~!!

依幾日先發覺自己原來真係好懶!!!!有咩理由form 4所買既grammer書,要到左form 7 先至開始睇!?你講識就可以唔睇je~唔識都咁懶!真係唔怪得自己肥佬左ar~由今日起,我唔可以再寵容自己再係咁懶喇!(希望今次唔好3mins熱度!)

問及bio用左中文考之後,會expect自己拎咩grade...我無o羊望(唔係我無大志,而係我唔想希望愈大,失望愈大...),只係想升到grade就得喇...

好多野係整定既,如果唔係病,我考得差都唔會唔服...如果唔係唔服,我都呂會考多次...如果唔係考多次,我都唔會下多d決心溫好英文...如果唔係下多d決心考好英文,我都唔會知自己咁差勁...如果唔知自己咁差勁,都唔會有更多o既衝勁去溫書!!!

希望大家知我考多次之後,唔好再潑咁多冷水la!我好凍喇~haha....=.=