2005-09-07 00:13:04紫庭

是誰的錯...=.=

星期一,我又如常地去覆診...真討厭!

我一向都唔鐘意去覆診,特別係去腫瘤科,因為果到個個都唔少野,cancer已不在話下,我有時等下等下,聽到d公公婆婆o係到講...

"ei,你做完手街肥返d wow!"
"係ar!之前80 lb都無,依加叫多返d肉law!有得做手術好過無既!"

又或者...
"喂,你第幾期ar!?我第2期ja!仲可以做化療~"
"你就好la!我未期喇,算la,幾廿歲人,仲o係到做咩吖..."

聽完依d對話,真係叫人不寒而x...幾時會到我lei...

另一方面,我都仲有一個好重要既原因,令我好憎好醫院,就係要人"等"!我不嬲都係個好憎人地late既人,每次去街我都好少要人等,除非係果個人既record唔好la!今次覆診,一等就得左一個鐘頭多十五分鐘!!!!!嘩!!!!!真係可惡ar!!!!到我拎report時,個醫生又有野刺激我,話我左邊肺大約3cm左右花左,應該係肺勞/炎,佢話我細個時應該有過肺勞/炎,不過依加係可以遏止~ 唔係化!!!!!!!咩我有肺勞咩!?自我懂性以黎,我都唔知我有過咁既病wow!不過我都有d奇,之前o係醫院,我要做手術之前都照過幾次肺,果陣我都諗我都係做婦科手術啫,駛唔駛連肺都照埋ar?就算係要都唔駛咁多次la~依加終於都知喇!!!

有見及此,我就即時問下媽咪,原來佢都唔知~不過o係我讀BB班時,我係因為我痎得好牟利,所以日日都要去睇醫生,果陣D狗流醫生聲稱我係有支氣管炎~um...唔通係果陣個醫生睇左症??唔知lei~不過我就好記得我果陣個病唔係睇西醫好返,而係睇中醫law~中醫就無講我係咩,不過就食左幾次藥就無事law~所以真係唔好睇少中醫ar~~~

不過我都係好好奇,究竟係屯門醫院錯,定係個西醫睇錯左我lei~?
仲有個問題,我過往既病歷會唔會影響到第日做護士lei?