2005-08-03 19:31:56紫庭

初戀無限...touch

初戀...一生人總有一次,可以係早,可以係遲...

最近有個好朋友,佢同我同年,今年都廿歲喇(唔係wow,我都未生日,仲係十o靚啫~)開始左佢人生之中第一次拍拖!!無錯,我相信依個世界上無人係戀愛天才,所以開頭o係拍拖時犯下大錯都不出為奇,不過lei...都要知道自己有問題先得!唔係自認experience有幾豐富,不過我真係唔想睇住你再咁錯落去!

一個打工仔,又咁後生,讀書成績唔係咁好,搵到份工已經叫做幾luncky~一個星期返6日仲要成日都OT係一d都唔出奇law~~~難得有假期,可唔可以比佢放鬆d,唔好一個早上就打過半百次電話嘈醒佢ar?而且,果時你係同緊你d fd一齊ma~做女仔既唔係話痴男友唔好,不過都要適可而止ma~成日都打比bf,關心只會變左煩!!!!!需知道,一個人既休息時間係好重要ga!你一早就打比佢,佢唔夠訓時發你脾4,你就千其唔好怪人!!

仲有,你既然都選擇左果日係同fd聚餐,可唔可以唔好咩都要叫你bf黎lei~?介紹比我地識唔係唔好,不過你次次都要帶佢黎,比人地既感覺係你想show off law~~~仲要對佢好似對小朋友咁,咩都要我地就晒佢!!!唔係ma~佢一個人想唱k,要我地個個都就晒佢去唱k!?喂~好似由頭到尾得佢一個人想去wow!佢唔去咪唔去law~大家想見既唔係佢wow!佢唔去都ok wow!就算你係依照大局意思,可唔可以唔好由坐底到走果一刻都話"都話去唱k la~如果唔係我地就可以玩得仲開心,都唔知邊個話食xxx ga!?"嘩!!!你都幾好笑wow!依個係舊同學既meeting,你地要去談情就自己去!

如果你想我地張你bf放在眼內,唔該叫佢識做d la!一班人食緊飯,佢late,點解佢要連招呼都唔打個lei~?講句hello or hi唔係好難啫!咁都唔講!?一個人坐o係一邊,唔聲唔聲,本身我都想主動同你say hi,不過最後都無!比第2個我會law~做男仔做到咁唔大方,真係好難同佢溝通!

我仲好記得我第一次見你bf既時候,係我住o係醫院時!我好開心你o係百忙之中抽時間黎睇我,但係...我真係完全睇唔到你既誠意law...你一見到我,咩都無問候一下,淨係同我邁你有個fd黎緊,我追問你係邊個,你又唔答~好快就走左~到下次你再黎時,只係見你拖住你bf黎,都係一句問候既說話都唔講,一分鐘內走左~~~我想同你講lei...除左晒命之外,我真係完全諗唔到你黎既原因law~你依加比任何一個人既感覺,都係你只係帶個訪客去動物園睇怪獸law~唔好做到咁la~

最後不可不提既,就係"守時"依個問題!我自問自己從來都係少遲到~唔係因為我成日都早起身,而係因為我覺得約左人準時到目的地,唔好要你既朋友等你,係對人地既一種尊重!如果你可以忍心叫你個fdo係街到慢慢等你,你真係對佢好極有限~更何況依個係你既另一半!?我真係想像唔到,你點可以等佢一個鐘,最後佢唔黎!你個樣都好似無咩野咁ar!最後仲要同佢好開心咁拖住手行街街!!!!!無錯,胸襟廣闊唔係一件壞事,但係都要因應實際情況ma~佢要你等成個鐘wow!好明顯佢就係唔理你既感受,話次你戇居居呆等la!依個人都唔知係咪真係真心對你好既~依個時候,唔係諗應唔應該原諒佢,而係諗依個人值唔值得你原諒law!!!!

戀愛係可以令人盲目,但係請你唔好完全喪失去你既理智law~~~~我唔知親愛既讀者會唔會認同我,甚至乎只係覺得我講既野係無聊白痴不知所謂野~不過,我只係好想親口同你講,依個人...7唔理你地係咪長相思守,但係我可以肯定,當你地2個分開既時間,你會係依段戀情入面最hurt果個!我真係想像唔到,你地真係唔好彩無左,你會變成點!!!!

第2個我未必會理,但係我真係唔忍心你會咁!我講既野你未必o岩聽,不過你真係諗下,果個人...係咪真係值得你負拓終身...我唔反對亦唔贊成你地一齊,不過係要有條件,就係佢真係愛你...關心你...尊重你...