2006-05-16 22:10:33fion

熊啤啤

熊仔..
我記得你黎我屋企果陣係落雨天來的.係上年既夏天../
我們相處已經有年多的時間了*

今日係屋企對著個窗..
望著d雨水打落個窗上面”

突然間好感慨*
坐係床上,,就得你一個陪著我..
把你抱在懷裡, 原來你身上都感染左我既香味”
好親切, 我發現熊仔你好似係我好好既朋友咁..
你d毛毛好柔軟.. 抱著你進睡好舒服!

摟著你我感到好安慰..
每次我哭的時候,,好感激有你陪著我..
你從來不會厭棄我. 不會打擾我..
你永遠不會說話..
我不開心的時候跟你說..
你會默默的聆聽著..
雖然你沒有任何反應.
不過你是最佳的聆聽者!

若然把這些唔開心既野同人講..
我怕會影響他們的心情!
怕因為我的情緒化而令他們疏遠我..
其實我真係好害怕孤單..
我努力維繫跟朋友的關係..”
是因為我怕自己一個人..//
我怕令他們討厭..
但是你不同,, 因為你沒有喜怒哀樂..
即使我對你說任何說話也不會傷害到你..
對著你永遠都可以隨心所欲..想講乜就講乜..*
因為我肯定知道你永遠都會陪著我..
熊仔, 我愛你!


我自小對熊啤啤特別抱有好感*..
可能因為.. .