2006-02-07 21:02:50fion

.. 妒忌,,

這個月..我的妒忌心真的重了,
以前我會認為男仔點都會有d女性既交心朋友架啦..正所謂【紅顏知己】丫ma..
但宜家我唔係咁諗喇,
我宜家覺得男同女又點可以做到只係交心朋友丫..1旦交心就唔單只係朋友咁簡單啦..
好容易會變做情人架wo..

>> 我同我老公一開始都係由朋友做起之ma,之後就交心..最後咪1齊左lor..

我唔知係我自己疑心大還是其他原因"
但係我既妒忌心同佔有慾就真係重左喇..
我愛1個人既時間, 我可以不顧一切,什麼都比曬佢,
當我孤注一擲既時候,我就會唔想失去佢..
所以我愈愛1個人,我就愈唔想有其他人接近佢"
我要擁有佢既全部, 要百分之一百!
我無可能同其他女仔分享同1個情人!
絕對無可能!*

                       無可能!






















老公,我愛你!
因為我緊張你,所以我妒忌..我擔心.."*
但其實,我係好相信你的!。