2008-03-01 23:58:05沛頤

<
29-Feb-2008

等左十年啦~~~
終於黎香港開Concert啦~~!
一個星期前已經開始興奮~~!!
已經「部署定」點樣可以準時收工~~!
點樣用最快的方法入去Arena~~!!

haha~~
最終係可以在T2會合COEY, COEY姐 & TIK~!
仲可以食埋「板前」先去ARENA~~
GOOD GOOD~~!!
真係勁開心~~
未開場已經勁HIGH~~!

我仲要同番我D中學死黨一齊去睇~~
有COEY, TIK , BO~ 仲有BO妹,BO姐,COEY姐,COEY姐’S FRIENDS~~!!
大家都係由<> (THEIR FIRST ALBUM) 鍾意到而家~~!!
而且大家都係咁好玩~~!!
未開場我地已經自娛一大輪~~!!

唔駛講~~一開場~~
我地已經失控~~
呦爆喉嚨~~真係由開場呦到完場~~
首首都大合唱~~
我地仲跳足全場~~
超HIGH~~!!

NICK真係好靚仔呀~~!!
BRIAN 聲靚到爆~~!
唱LIVE同聽CD冇咩大分別~~!
雖然佢地跳D舞真係好 OLD-SCHOOL~~!
不過呢D先係 BSB 嘛~~!! HAHAHA~~!!!

成個CONCERT~~
俾我GA感覺係好似自己時光倒流左咁~~
返左去中學時代~~
好幸福,好無憂無慮~~
好多中學時代的回憶出晒黎~~
諗諗下~~佢地第一隻碟係1996年出~~
果時我只係中二JA~~!!!!
真係等左佢地成十年有多啦~~!!
等左咁耐~~真係請假都要去睇~~!
今次一場~~都唔知又要等幾耐先再有~~~!
差不多兩個鐘的CONCERT~~
由「SHAPE OF MY HEART」作結~~
都算係咁LA~~

不過成個CONCERT唯一美中不足係 -
冇唱到「GET DOWN」~~~!!
點可以唔唱成名作GA???!!!
話晒都第一次黎HONG KONG 嘛~~!!

雖然係咁~~
不過我而家都仲HIGH緊~~!!
真係難以平伏的興奮心情~~!

我地之後仲去左飲野~~
又係GIRL’S TALK的時間~~
真係好耐冇咁開懷過啦~~~
好開心~~
癲完一晚~~
好似CHARGE UP左咁~~!!!
呢D先叫做「QUALITY OF LIVE」GA MA~~!!

(成日都OT,成日都俾人迫交功課~~!
又點會有「QUALITY OF LIVE」呀??!!)

***********************************************************
my ticket :
Arena @ HK Intl’ Airport

上一篇:>

下一篇:>