2007-04-18 00:34:55沛頤

>

19-Apr-2007 (Wed)

轉眼在Buildings Department(BD) 已經一年多了~~
如果要我講最令我懷念的~~
一定是跟大佬出site的日子~~!!
仲有我班同房「好兄弟」~~!

我班同房「好兄弟」嘛....!
真係...唔駛講啦~~!!
大家明GA LA~!!
HAHAHAHA~!!!!!
慶幸我跟到這個好大佬~~!!
真是很多謝他的「耐心教導」&「包容」~~!!
希望「大佬」快d考到牌做BS咁就好啦~~!!!

今次轉工~~
行多人都問我做政府幾好呀~~
仲咩轉番出去咁辛苦呀??

其實~~本來入BD的目的~~
都係想多d自己的時間去完成個Degree課程~~
既然而家已經完成左~~
就是時候出番去earn 多 d working experience ~!!

SO....
各位「BD 有緣人」~~!!
珍重呀~~~!!
HAHAHA~~~~~~~!!



上一篇:>

下一篇:>