2007-03-02 00:45:26沛頤

>

1-Mar-2007

long time no see & 踎低噴飯~~呢兩場show~!
都係因為撲極都撲唔到飛~~!! 而冇得現場欣賞~~!

呢個星期終於睇左呢兩場show的dvd啦~~!!
long time no see 就不過不失啦~~!!
始終軟硬都唔係歌手~~!
不過又跳又唱又講野~~~!!
都算係咁ga la~!!!!

今次想講「踎低噴飯」~~!!
之前的「發花癲」就真係入場睇~~
真係笑足2個鐘~~!! live氣氛真係好好~~!
自己一個人睇dvd~~
雖然係好好睇,不過就好似多左少少寂寞的感覺~~!

有d人講今次「踎低噴飯」冇「發花癲」咁好睇~~!
不過...在我而言~~!
「踎低噴飯」不比「發花癲」遜色~~!
我一樣係笑足兩個鐘~~!!真係好得~~!!!

睇完之後~~
令我想起d野.....
又俾我發現左....
原來我已經out左兩年咁多~~~!!!
點解果時冇人同我講過呢件事ga????!!!!
我唔係小朋友黎ga la~!!!!
各位好朋友~~!!!



上一篇:>

下一篇:>