2007-04-02 00:52:21Bleu

冷靜

一切對你都是那麼的不重要嗎?也許你愛的人永遠是你自己!
不過那也不重要了!我很早以前不就該有領悟了嗎?

該離去了嗎?回到屬於自己的地方,回到安祥的城市!回到寧靜的自己!

半年前就說好的事,你也可以輕易的否定掉!雖然我也應該不會去!只是你不知道我不會去的原因!如果去了!我就不會再回來了~

我還能在等待嗎?值得嗎?這個問題,我問了自己幾年?我總是告訴自己,當我淚流乾,就是我離去的時候!也許該放手的人是我!因為我什麼都不能給你!

今天~是個重要的日子!我該選擇冷靜!選擇面對!

To be or not to be, that’s a question.
---
You cannot always be torn in two.
You will have to be one and whole for many years.
You have so much to enjoy, and to be and to do.
Your part in this story will go on.
---
Around the corner there may wait
A new road or a secret gate
And though I have passed them by
A day will come when I
Will take the hidden paths that run
West of the Moon, and East of the Sun.

上一篇:煎熬

下一篇:選擇