2011-07-04 20:53:09Pris*

我最親愛的~

I think I already find out the answer and it will only fade out without any signal !
Although we have the same feeling, we can only be friend.
Maybe we are not the cup of tea to each other.
Today you told me that you want to have someone to take care of you.
I know you need forever love.
You need someone to protect you and those are the things that I cannot do.
I hope you can find your "Mr. Right" in few years.
I will support you all the time in any place...My dear~


我寧願受傷的是我而不是你..
看到你知道自己想要什麼的時候..我真的好你高興...
保護者這個角色其實我一直都在做...
雖然你覺得幸
福..因為有種被保護的感覺...
在我出現前你都沒有感受過...但現在已經沒有機會了..
我已經再冇勇氣踏前一步啦...
我知道如果我再走前一步...我們任何一方都有機會陷入...所以我不希望這樣...
你走了之後..我相信你會再到一個更好跟你想要的保護者...

但希望親愛的你最後不要受到傷害!!!
如果不是的話我會好心疼的!!! > <
因為你要離開這裡了...
所以我不想見到你不開心...
你不要因為想要戀愛而勉強在一起...
期望越大,失望越大呀..
就讓他跟你曖昧到你走吧...
你走了以後就會找到一個比他更有安全感的人!!!

我永遠都會在支持你...保護你...
只有你有需要...不管怎樣我都一定會幫你!!

愛你的朋友~

上一篇:Someone I Love Before~

下一篇:愛你的人~