2008-12-02 03:30:45娃〃娃 [ ♥ ]

Breathe〃



I see your face in my mind as I drive away
當我駛遠時,我在我的頭腦裡看見你的臉
’Cause none of us thought
原因我們中的沒有一個想法
It was gonna end that way
它將要結束那種模式
People are people
人們是人
And sometimes we change our minds
並且有時我們改變主意
But it’s killing me to see you go
但是它正折磨我看見你去
After all this time
以後一直







Music starts playin’
音樂開始演奏’

Like the end of a sad movie
像一部悲哀的電影的末端一樣
It’s the kind of ending
它是這種結束
You don’t really wanna see
你其實不想要看見
’Cause it’s tragedy
原因它是悲劇
And it’ll only bring you down
並且它只將使你跌倒
Now I don’t know what to be
現下我不知道什麼
Without you around
沒有你在周遭


And we know it’s never simple
並且我們知道它從未簡單
Never easy
絕對不容易
Never a clean break
絕對不一個乾淨的休息
No one here to save me
這裡的沒有人救我
You’re the only thing I know
你是我知道的唯一的事情
Like the back of my hand
像我手的背面一樣
And I can’t breathe without you
並且沒有你,我不能呼吸
But I have to breathe without you
但是我必須沒有你而呼吸
But I have to
但是我必須


Never wanted this
絕對不想要這樣
Never wanna see you hurt
絕對不想要看見你被傷害
Every little bump in the road
在道路的一切小碰撞
I tried to swerve
我努力突然轉向
But people are people
但是人們是人
And sometimes it doesn’t work out
並且有時它不努力獲致
Nothing we say
我們說的沒有什麼
Is gonna save us from the fallout
將要保護我們免於放射性墜塵


And we know it’s never simple
並且我們知道它從未簡單
Never easy
絕對不容易
Never a clean break
絕對不一個乾淨的休息
No one here to save me
這裡的沒有人救我
You’re the only thing I know
你是我知道的唯一的事情
Like the back of my hand
像我手的背面一樣
And I can’t breathe without you
並且沒有你,我不能呼吸
But I have to breathe without you
但是我必須沒有你而呼吸
But I have to
但是我必須


It’s 2 AM
是凌晨2點
Feelin’ like I just lost a friend
感到’像我剛剛失去一位朋友的一樣
Hope you know it’s not easy
希望你知道它不容易
Easy for me
對於我容易
It’s 2 AM
是凌晨2點
Feelin’ like I just lost a friend
感到’像我剛剛失去一位朋友的一樣
Hope you know this ain’t easy
希望你知道它不容易
Easy for me
對於我容易


And we know it’s never simple
並且我們知道它從未簡單
Never easy
絕對不容易
Never a clean break
絕對不一個乾淨的休息
No one here to save me
這裡的沒有人救我
You’re the only thing I know
你是我知道的唯一的事情
Like the back of my hand
像我手的背面一樣
And I can’t breathe without you
並且沒有你,我不能呼吸
But I have to breathe without you
但是我必須沒有你而呼吸
But I have to
但是我必須



Sorry, sorry

Sorry, sorry

Sorry, sorry



Sorry








"像我的心情一樣`呼吸!?"

上一篇:人生的歌

下一篇:相信下一秒