2006-02-22 23:47:43

關於【 新聞台簡介 】

原文:
Once some sincere love suspended in front of me,

But I do not have to treasure well,

Has waited till the time which loses only then regretted.

Between this mortal world most painful matter not too this,

If the heaven may give me to come a time of opportunity again,

I can with that girl say I love her,

If non- must add on this love a deadline,

I hoped is ten thousand years!

中譯如下:
曾經有一份真誠的愛情擺在我面前,

可是我沒有好好珍惜,

等到了失去的時候才後悔莫及。

塵世間最痛苦的事莫過於此,

如果上天可以給我一個再來一次的機會的話,

我會跟那個女孩子說我愛她,

如果非要把這份愛加上一個期限,

我希望是一萬年!

原來呀─   ─