2017-10-22 00:10:24玉封禪

Back at one




部落格專用相簿






It's undeniable that we should be together 
不可否認,我們應該在一起 
It's unbelievable 
實在不敢相信 
How I used to say that I'd fall never 
為何我曾經說我不可能墜入情網 
The basis is need to know 
你必須知道 
If you just don't know how I feel 
如果你不知道我的感覺 
Then let me show you 
我要讓你知道 
Now that I'm for real 
我現在是說真的 
If all the things in time, time will reveal 
如果每件事都隨時間流長而顯露出來 

*One, you're like a dream come true 
.你就像是美夢成真 
Two, just wanna be with you 
.我只想和你在一起 
Three, girl it's plain to see 
.妳可以顯而易見地 
That you're the only one for me and 
知道妳是我的唯一 
Four, repeat steps one through three 
.一直重複剛剛的步驟 
Five, make you fall in love with me 
.讓你和我相戀 
If ever I believe my work is done 
當我相信我的工作完成了 
Then I'll start back at one 
我會重頭開始 

It's so incredible 
真不敢相信 
The way things work themselves out 
凡事如此完美 
And all emotional 
都是感情這麼回事 
Once you know what it's all about 
當妳知道這是怎麼一回事 
Hey And undesirable for us to be apart 
嘿!最討厭的是就是讓我倆分開 
I never would've made it very far 
但我也不會離妳太遠 
'Cause you know 
因為妳知道 
You got the keys to my heart 
妳擁有開啟我心中的鑰匙 

**Say farewell to the dark of night 
向黑夜告別 
I see the coming of the sun 
我看見了晨曦 
I feel like a little child 
我就像個小孩 
Whose life has just begun 
像個剛開始新生命的小孩 
You came and breathed new life into this lonely heart of mine 
妳將新生命帶給了我,進入了我寂寞的心 
You threw out the life line just in the nick of time
妳補上了我生命中的缺裂



上一篇:呼吸

下一篇:最笨的人是我